Wednesday 16 May 2007

Το σημερινό σπάσιμο νεύρων...

... είναι μία ευγενική προσφορά της Scottish Gas (sucks!). Μετακομίζω απο το παλιό μου σπίτι και την τελευταία μέρα τους πέρνω τηλέφωνο να κλείσω το λογαριασμό. Μου λένε "Εχετε υπόλοιπο £48.61", τους δίνω τα στοιχεία του λογαριασμού μου, μου λένε "The payment went through, δεν μας χρωστάτε τίποτα, καλή σας μέρα".

Φεύγω για Πάσχα Ελλάδα, γυρνάω, βρίσκω χαρτί που λέει οτι "Εχετε υπόλοιπο £48.61, Παρακαλώ πληρώστε". Κοιτάω και βλέπω οτι οι μ#$@#*$ δεν πήραν τελικά τα λεφτά απο το λογαριασμό μου (για άγνωστο λόγο). Πληρώνω ον-λαϊν το λογαριασμό. Σήμερα πέρνω ΠΑΛΙ γράμμα οτι αν δεν πληρώσω θα με παν στο δικαστήριο. Οργισμένος τους πέρνω τηλέφωνο. Τους λέω, σας πλήρωσα στης 4 Μαίου, γιατί στης 8 Μαίου (που μου στείλανε το γράμμα) με απειλείται οτι θα με πάτε δικαστήριο? Μου λέει, "Ε! προφανώς η πληρωμή σας δεν είχε φτάσει σε εμάς μέχρι τότε, για αυτό σας στείλαμε το γράμμα"... Ρωτάω, "Πότε έφτασε η πληρωμή μου σε εσάς?". Απαντάει "8 Μαίου". Grrrrrrrrrrrrrr...



Η εν λόγω εταιρία έχει το χειρότερο customer service στο Ηνωμένο Βασίλειο βέβαια.
Εχει ενα λογισμικό που απλώς δεν δουλεύει. Εκατοντάδες παράπονα έχω ακούσει απο γνωστούς και φίλους. Προσωπική εμπειρία, η χείριστη και τώρα και στο παρελθόν.

Αλλη κωμική ιστορία... Τους λέω "Δεν θέλω πεϊπερ-βασιλη, μόνο ηλεκτρονικό με email". Μου στέλνουν ΓΡΑΜΜΑ στο σπίτι να μου ανακοινώνουν οτι "Δεν θα μου στείλουν ξανά πεϊπερ-βασιλη". Ξαφνικά, αρχίζει ενας καταιγισμός γραμμάτων με διάφορες ηλίθιες προσφορές απο την εταιρία. Λες και τους πρόσβαλλα επειδή δεν θέλω χαρτομάνι στο σπίτι. Μετά, πέρνω 1-2 λογαριασμούς μόνο με email. Μετά, αρχίζω να πέρνω λογαριασμούς και με email και στο χαρτί. Μετά, άλλωτε μου στέλναν email, άλλωτε με χαρτί, άλλωτε και τα 2... Ολοι οι λογαριασμοί που έπερνα μέχρι σχεδόν να μετακομίσω ηταν Estimated Bills γιατί υπολογίζαν τη κατανάλωση χωρίς να διαβάζουν τον μετρητή. Σαν καταναλωτής, μπορείς εσύ να τους ενημερώσεις για την ακριβή ένδειξη του μετρητή. Πήγα επανηλλειμένα ον-λαϊν και έδωσα την ακριβή ένδειξη αλλά πάντοτε μετά απο μία μέρα, πάλι στο σαϊτ είχε το παλιό estimated νουμερο. Αγανάκτησα μετά απο 4-5 φορές, οπότε τους πήρα τηλέφωνο για να τους δώσω την ένδειξη. Μετά απο 5-6 τηλεφωνήματα, και αφού μίλησα σε διαφορετικούς υπαλλήλους και τους έδωσα τα ακριβή νούμερα, το σύστημα εξακολουθούσε να αγνοεί το input μου και να κάνει estimates απο μόνο του... :-) "Ξέρεις εσύ και δεν ξέρω εγώ?"-στυλάκι ο κομπιουτορας... Πάντοτε βέβαια έπαιρνα τη διαβεβαίωση απο τον υπάλληλο οτι "Αυτή τη φορά, η σωστή ένδειξη έχει καταγραφεί. Συγνώμη για την ταλαιπωρία..."
Πιστεύω, με το που έκλεινα το τηλέφωνο το πρόγραμμα τους πήγαινε και άλλαζε το νούμερο πάλι, και στην οθόνη εμφανιζόταν το μύνημα "Don't fuck with my estimates".

1 απαντήσεις απο τους αναγνώστες μας:

ο χρήστης anampi μας είπε...

Για να μην κατηγορούμε μόνο τους φίλους άγγλους, με τους φίλους καναδούς έχω "κλείσει" τον λογαριασμό μου στην Bell ίσα με 6 φόρες ... αλλά για κάποιο λόγο αδυνατούσαν να το δεχθουν (τέτοιος πελάτης). Βριζόμουν με τη bell στάνταρντ κάθε 3-4 εβδομάδες που μου ερχόνταν καινούριος λογαριασμός.